diumenge, 10 de juny del 2007

Resum de la Setmana

Hola amics!
He tingut una setmana molt enretinguda, ja només venint cap a Girona em vaig dedicar a explorar tot el cotxe de la tieta Alba. Al arribar a casa hi havia tanta gent que no podia fer cap bestiesa així que vaig posar en pràctica una de les meves aficions preferides: dormir. El dos dies següents van passar amb absoluta normalitat (entenent per normalitat perseguir conills, projectar/pegar jerbos, rebentar les basures,...).
Però dijous vaig descubrir que podia tirar-me per la finestra, d'aquesta manera seria el centre d'atenció de tot el pis. Haig de confessar que els meus intents de suïcidi van fracassar, tot hi que ho vaig intentar diverses vegades (davant l'histerisme de l'Heura, l'Alba i la Marta). Divendres va ser molt monótom, vaig dormir tooooot el dia, com que estava tota sola, si no em poden veure fent bestieses no té gràcia...
La Marta es pensava que jo era tonta, i que no sabia treure el precinto de la gabia dels jerbos però estava completament equivocada. Jo ho portava motl ben amagat, ella es pensava que ho treien els del pis... però dissabte em va enxampar! Allà era jo, treien el precinto amb la meva super-pota, així que la Marta va agafar el precinto que havia tret i me'l va enganxar al cap i a l'esquena. Pensava que podria treure'm el precinto de l'esquena amb facilitat, i així va ser, però se'm va enganxar a la barbeta!! Era impossible de treure i se m'hi enganxava la llengua! Ho vaig intentar, intentar i intentar, semblava tonta ( serà que ho sóc...?) al final, la Marta, em va treure els precintos ja que feia molta pena... tot i així el primer que vaig fer va ser anar directament a ficar la pota al nou precinto de la gabia perquè... perquè havia d'estar malament? que jo sapiga no és res dolent, o si?
Com que amb això no n'hi havia prou avui a la nit me carregat, nose ben be com, el collaret que s'ha anat clavant a l'esquena de la Marta durant tota la nit... Aquest matí em anat a donar menjar a la granoteta i al no portar cascabell m'he pogut ficar dins el terrari dels jerbos sense que l'Alba i la Marta s'enteressin, quan ho han fet ja era massa tard, jo ja estava ficada i asseguda "jugant" amb en Chake... Com que aquest matí no m'han donat res del seu esmorzar he decidit que ho agafava jo mateixa, així que m'he begut la llet amb nesquik de la Marta i m'he menjat el paper d'embolicar de la madalena... encara que no ho sembli estava molt bo tot i que l'Alba no me l'ha deixat acabar (però he intentat empassar-me'l ben ràpid, però no ho he aconseguit...)
Com que avui ja he explicat moltes coses i m'han renyat unes quantes vegades vaig a fer l'única cosa per la que no em renyen mai, dormir!

Aquí us adjunto una foto en la que m'ho estic passant pipa amb la meva joguina preferida, el meu rascador-rateta!
(No us espanteu, estic molt gran!!)