diumenge, 10 de juny del 2007

Benvinguts!!


Hola, em dic Yuri, i visc en un pis d'estudiants a Girona capital. Bé, això no era així quan vaig neixer però ara us explicaré la meva història...
Jo vaig neixer, probablement un dia 1 de setembre de l'any passat, enmig dels carrers de Girona. Per un seguit de circumstàncies que ara no em ve de gust explicar... ( perquè ben be no recordo...) em vaig trobar molla, bruta i sense la mama el 28 d'octubre de l'any passat. Com que des de molt, molt petita ja m'agradava queixar-me vaig decidir que el millor que podia fer era passar-me tota la nit miolan a vere si així tornava la mama (clar que la mama em devia deixar per pesada...) El que jo no sabia és que hi havia un grup d'estudiants celebrant un aniversari i no els va fer gaire gràcia que no els deixes dormir... Al matí i sense esperar-m'ho van apareixer una manada de joves que em van intentar treure del meu llit, el forat de la claveguera. Jo tenia molt mala llet així que em vaig emportar algun dit o ma per davant... Al final van aconseguir agafar-me ja que ells posseien una mena de xarxa de coto blau a la que anomenaven jersei... això si, ells em van agafar i embolicar però jo vaig emerdar tot el jersei!! Em van portar dins del que actualment és casa meva. Al principi estava molt espantada i no volia menjar tot i que m'estava morint de gana (ja podeu imaginar que la claveguera no és un restaurant de luxe i jo pesada si, però espavilada, no gaire) Enmig de tot aquell merder vaig trobar una nova mama, ella em va llepar i netejar amb uns paperets blancs i humits i jo del gust em vaig fer caca sobre seu (fet que la va tenir obsessionada durant un bon temps...) Hi havia una noia que es pensava que jo era una rata!!! Clar, com que cada vegada que algú s'acostava jo m'amagava, tothom creia que no podria conviure amb ells... així que tot i que al principi no estava gaire convençuda, em vaig començar a deixar tocar, d'aquesta manera (juntament amb els meus pels punkis i la meva veu ronca) mel's vaig posar tots a la butxaca!

Bé, actualment sóc la reina de la casa tot i que a vegades no em deixen fer tot el que jo voldria...